Free shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299 zł *
Call Us Zadzwoń:   44 649 47 37   696 088 990

Vistamar Reserva Chardonnay


dla-koneserow dla koneserów
na-piknik na piknik
polecane polecane
47,00 zł

 X 

w zestawie

Opis

Nowoczesny projekt winiarski

Vistamar to główna marka proponowana przez firmę Morande Wine Group. Powstała w roku 1999, dzięki winiarzowi Pablo Morande, który odkrył w dolinie Casablanki ogromny winiarski potencjał. Chłodny klimat doliny uzmysłowił winiarzowi, że jest to doskonałe miejsce do tworzenia win świeższych, lżejszych i łatwiejszych do picia, które już wkrótce zdominowały nowoczesny rynek winiarski. I pomimo iż pomysł winiarza dotyczący produkowania win lekkich i przystępnych zdecydowanie wyprzedził swoje czasy, dziś Vistamar jest jedną z najchętniej wybieranych spośród chilijskich marek winiarskich.

Seria Reserva

Kolekcja „Reserva” to zbiór win o wyjątkowym charakterze, które tworzone są z owoców winorośli uprawianych w najbardziej ekstremalnych warunkach dostępnych w Chile. Winogrona pochodzą z winnic rozmieszczonych między Oceanem Spokojnym, który wpływa na klimat unikalną zimną bryzą, a wysokim pasmem górskim Andów, od których wędruje nad uprawy orzeźwiający wiatr. 

Białe, wytrawne, o aromacie cytrusów, jabłek i gruszek

Wino wyprodukowano w 100 % z owoców międzynarodowego szczepu Chardonnay. Ma połyskującą żółtą barwę z zielonkawymi refleksami. Bukiet zdominowany jest aromatami owoców cytrusowych, zielonych jabłek i dojrzałych gruszek. W ustach świeże, intensywnie owocowe o doskonałej równowadze między kwasowością, a słodyczą. 

Drób, makarony i sery

Najlepiej skomponuje się z pieczonym drobiem, np. kurczakiem nadziewanym cytrynami lub makaronami w śmietanowych sosach jak fusilli z sosem koperkowo-pieczarkowym z dodatkiem podsmażanego boczku. Jest to także doskonały kompan deski półtwardych serów typu Mimolette, Cheddar lub Queso Manchego. 

W kolorach oceanu

Wino zamknięto w smukłej butelce z zielonkawego szkła. Długą wąską szyjkę obleczono białym kapturem w prostym stylu z nazwą marki. Dolną część butelki zdobi etykieta podzielona na dwie części, białą oraz granatową, które przedzielone są falistą liną przypominającą morskie fale. Na białej części znajduje się nazwa producenta oraz logotyp na srebrnych falach, a w dolnej części imitującej wygląd oceanu informacje o trunku.

Opis

Nowoczesny projekt winiarski

Vistamar to główna marka proponowana przez firmę Morande Wine Group. Powstała w roku 1999, dzięki winiarzowi Pablo Morande, który odkrył w dolinie Casablanki ogromny winiarski potencjał. Chłodny klimat doliny uzmysłowił winiarzowi, że jest to doskonałe miejsce do tworzenia win świeższych, lżejszych i łatwiejszych do picia, które już wkrótce zdominowały nowoczesny rynek winiarski. I pomimo iż pomysł winiarza dotyczący produkowania win lekkich i przystępnych zdecydowanie wyprzedził swoje czasy, dziś Vistamar jest jedną z najchętniej wybieranych spośród chilijskich marek winiarskich.

Seria Reserva

Kolekcja „Reserva” to zbiór win o wyjątkowym charakterze, które tworzone są z owoców winorośli uprawianych w najbardziej ekstremalnych warunkach dostępnych w Chile. Winogrona pochodzą z winnic rozmieszczonych między Oceanem Spokojnym, który wpływa na klimat unikalną zimną bryzą, a wysokim pasmem górskim Andów, od których wędruje nad uprawy orzeźwiający wiatr. 

Białe, wytrawne, o aromacie cytrusów, jabłek i gruszek

Wino wyprodukowano w 100 % z owoców międzynarodowego szczepu Chardonnay. Ma połyskującą żółtą barwę z zielonkawymi refleksami. Bukiet zdominowany jest aromatami owoców cytrusowych, zielonych jabłek i dojrzałych gruszek. W ustach świeże, intensywnie owocowe o doskonałej równowadze między kwasowością, a słodyczą. 

Drób, makarony i sery

Najlepiej skomponuje się z pieczonym drobiem, np. kurczakiem nadziewanym cytrynami lub makaronami w śmietanowych sosach jak fusilli z sosem koperkowo-pieczarkowym z dodatkiem podsmażanego boczku. Jest to także doskonały kompan deski półtwardych serów typu Mimolette, Cheddar lub Queso Manchego. 

W kolorach oceanu

Wino zamknięto w smukłej butelce z zielonkawego szkła. Długą wąską szyjkę obleczono białym kapturem w prostym stylu z nazwą marki. Dolną część butelki zdobi etykieta podzielona na dwie części, białą oraz granatową, które przedzielone są falistą liną przypominającą morskie fale. Na białej części znajduje się nazwa producenta oraz logotyp na srebrnych falach, a w dolnej części imitującej wygląd oceanu informacje o trunku.

Opakowania

poprzednie
następne