Free shipping Do darmowej dostawy brakuje: 250 zł *
Call Us Zadzwoń:   44 649 47 37   696 088 990

Flagstone 'Word of Mouth' Viognier


Flagstone
ekologiczne ekologiczne
na-co-dzien na co dzień
nagrodzone nagrodzone
polecane polecane
59,00 zł

 X 

w zestawie

Opis

Wyspecjalizowani w odpowiedniej winifikacji

Flagstone to winiarnia z Afryki Południowej, która od 2002 roku mieści się w starych budynkach dawnej fabryki materiałów wybuchowych w Western Cape. Winogrona do produkcji swoich trunków zbiera z 5-ciu głównych winnic regionu, których właściwości glebowe i klimatyczne dokładnie zbadała i oceniła. Wszystko dlatego, że to właśnie terroir Flagstone określiła jako kluczowy dla finalnego smaku i aromatu wina. Każda z odmian pochodzi więc z upraw z najlepszego dla siebie klimatu, a rodzaj winifikacji dobierany jest odpowiednio pod każdy ze szczepów. W taki sposób powstają wina doskonale oddające klimat winnicy, jak i cechy odmianowe winogron. 

Wiadomość z ust do ust

Flagstone „World of Mouth” Viognier powstało specjalnie po to, by wieść o trunkach winiarni rozchodziła się dzięki jednemu z najskuteczniejszych sposobów rozpowszechniania wiadomości – pocztą pantoflową. Z tego powodu też wino jest tak zaskakujące i wyśmienite, że wprost nie można o nim nie opowiedzieć swoim znajomym. Co prawda, informowanie za pomocą poczty pantoflowej o winie Viognier pokazuje nieco ironiczno-zabawny charakter marki, gdyż wymowa nazwy szczepu niejednokrotnie sprawiła ludziom problem. Łatwiej więc niż wypowiedzieć słowo „viognier” będzie po prostu zakupić to wino. 

Białe, wytrawne

Wino powstało w 100 % z owoców szczepu Viognier. Ma lśniącą barwę białego złota. W bukiecie dominują aromaty melona, brzoskwini i moreli z nutą jaśminu i groszku cukrowego. W ustach pojawiają się aromaty owoców lata, jabłek, gruszek i żółtych śliwek z subtelną pikantną nutą. Intensywne, lecz nieprzytłaczające z dobrze zaznaczoną orzeźwiającą kwasowością, która na długo utrzymuje owocowy posmak na podniebieniu. 

Owoce morza, ryby i sałatki

Szczególnie dobrze łączy się z małżami gotowanymi w bulionie z mleczkiem kokosowym masala oraz z owocami morza w śmietanowych sosach, jak spaghetti frutti di mare w śmietance z dodatkiem świeżej kolendry. Równie dobrze posmakuje w towarzystwie wędzonego łososia i grillowanego dorsza w marynacie z pieprzem cytrynowym lub sałatką ze szpinakiem, melonem i ricottą w sosie balsamicznym. Serwuj schłodzone do temperatury około 12⁰C. 

Design jedyny w swoim rodzaju

Wino zamknięto w smukłej butelce wykonanej z zielonego szkła, którą ozdobiono kapturem obleczonym na szyjce oraz prostokątną etykietą w dolnej części. Na białym tle etykiety widnieje duża nazwa producenta, w środkowej części rysunek przedstawiający przydrożne słupy z kablami energetycznymi z siedzącymi nań ptakami, a pod nim nazwę wina w kolorze czerwonym, logotyp marki, którym jest czerwona pieczęć oraz kilka informacji na temat wina. Szyjkę również ozdobiono liniami imitującymi kable, na których siedzą ptaki. Design nawiązuje oczywiście do nazwy wina i jego przeznaczenia, czyli mówienia o nim sobie nawzajem. 

Międzynarodowe medale

Word of Mouth to kolejne wino od Flagstone, które zostało wielokrotnie nagrodzone, w tym w konkursie Michelangelo International Wine Awards w 2018 roku, International Wine & Spirit Competition także w 2018, czy Decanter World Wine Awards 2018. 

Opis

Wyspecjalizowani w odpowiedniej winifikacji

Flagstone to winiarnia z Afryki Południowej, która od 2002 roku mieści się w starych budynkach dawnej fabryki materiałów wybuchowych w Western Cape. Winogrona do produkcji swoich trunków zbiera z 5-ciu głównych winnic regionu, których właściwości glebowe i klimatyczne dokładnie zbadała i oceniła. Wszystko dlatego, że to właśnie terroir Flagstone określiła jako kluczowy dla finalnego smaku i aromatu wina. Każda z odmian pochodzi więc z upraw z najlepszego dla siebie klimatu, a rodzaj winifikacji dobierany jest odpowiednio pod każdy ze szczepów. W taki sposób powstają wina doskonale oddające klimat winnicy, jak i cechy odmianowe winogron. 

Wiadomość z ust do ust

Flagstone „World of Mouth” Viognier powstało specjalnie po to, by wieść o trunkach winiarni rozchodziła się dzięki jednemu z najskuteczniejszych sposobów rozpowszechniania wiadomości – pocztą pantoflową. Z tego powodu też wino jest tak zaskakujące i wyśmienite, że wprost nie można o nim nie opowiedzieć swoim znajomym. Co prawda, informowanie za pomocą poczty pantoflowej o winie Viognier pokazuje nieco ironiczno-zabawny charakter marki, gdyż wymowa nazwy szczepu niejednokrotnie sprawiła ludziom problem. Łatwiej więc niż wypowiedzieć słowo „viognier” będzie po prostu zakupić to wino. 

Białe, wytrawne

Wino powstało w 100 % z owoców szczepu Viognier. Ma lśniącą barwę białego złota. W bukiecie dominują aromaty melona, brzoskwini i moreli z nutą jaśminu i groszku cukrowego. W ustach pojawiają się aromaty owoców lata, jabłek, gruszek i żółtych śliwek z subtelną pikantną nutą. Intensywne, lecz nieprzytłaczające z dobrze zaznaczoną orzeźwiającą kwasowością, która na długo utrzymuje owocowy posmak na podniebieniu. 

Owoce morza, ryby i sałatki

Szczególnie dobrze łączy się z małżami gotowanymi w bulionie z mleczkiem kokosowym masala oraz z owocami morza w śmietanowych sosach, jak spaghetti frutti di mare w śmietance z dodatkiem świeżej kolendry. Równie dobrze posmakuje w towarzystwie wędzonego łososia i grillowanego dorsza w marynacie z pieprzem cytrynowym lub sałatką ze szpinakiem, melonem i ricottą w sosie balsamicznym. Serwuj schłodzone do temperatury około 12⁰C. 

Design jedyny w swoim rodzaju

Wino zamknięto w smukłej butelce wykonanej z zielonego szkła, którą ozdobiono kapturem obleczonym na szyjce oraz prostokątną etykietą w dolnej części. Na białym tle etykiety widnieje duża nazwa producenta, w środkowej części rysunek przedstawiający przydrożne słupy z kablami energetycznymi z siedzącymi nań ptakami, a pod nim nazwę wina w kolorze czerwonym, logotyp marki, którym jest czerwona pieczęć oraz kilka informacji na temat wina. Szyjkę również ozdobiono liniami imitującymi kable, na których siedzą ptaki. Design nawiązuje oczywiście do nazwy wina i jego przeznaczenia, czyli mówienia o nim sobie nawzajem. 

Międzynarodowe medale

Word of Mouth to kolejne wino od Flagstone, które zostało wielokrotnie nagrodzone, w tym w konkursie Michelangelo International Wine Awards w 2018 roku, International Wine & Spirit Competition także w 2018, czy Decanter World Wine Awards 2018. 

Napisz własną opinię

Tylko zarejestrowani kiienci mogą pisać opinie. Prosimy zalogować się lub zarejestrować