Free shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299 zł *
Call Us Zadzwoń:   44 649 47 37   696 088 990

Museum Vinea Crianza


Bodegas El Coto de Rioja
dla-koneserow dla koneserów
polecane polecane
70,00 zł

 X 

w zestawie

Opis

Lider hiszpańskiego winiarstwa

Winiarnia El Coto de Rioja powstała w roku 1970 dzięki czterem młodym pasjonatom wina. Od tamtego czasu sukcesywnie zdobywa najbardziej prestiżowe nagrody przeznaczone dla najlepszych producentów winiarskich świata. Produkcja marki ewoluuje i dostosowuje się do najnowszych trendów, lecz nigdy nie rezygnuje ze swojego unikalnego i tradycyjnego charakteru. Dzięki temu dziś znajduje się wśród liderów hiszpańskiego winiarstwa, a trunki marki dostępne są w ponad 70 krajach na całym świecie.

Staranna produkcja

Po zgnieceniu owoców moszcz winny został poddany maceracji wstępnej w kadziach ze stali nierdzewnej w temperaturze 5°C, aby wydobyć z winogron pełny kolor i zachować ich owocowy smak. Następnie moszcz poddano fermentacji w temperaturze 27°C z krótkim, ale częstym przepompowywaniem, uzyskując wino pełne owocowego charakteru i o dobrej strukturze, ale jednocześnie łatwe do degustacji. Po fermentacji wino spędziło 14 miesięcy w beczkach wykonanych w 60% z dębu amerykańskiego i 40% z dębu francuskiego. 

Dania mięsne i sery

Museum Vinea Crianza najlepiej sparuje się z daniami mięsnymi, takimi jak smażona polędwica wołowa z szalotką i tymiankiem lub grillowaną karkówką w marynacie z suszonych śliwek i wędzonej papryki. Równie dobrze posmakuje z tradycyjnymi tapasami na bazie hiszpańskich wędlin – Jamon Serrano, Chorizo czy Salcicion. Serwować w temperaturze 16-18⁰C.

Nowoczesne opakowanie

Wino zostało zamknięte w butelce o klasycznym kształcie, wykonanej z ciemnego szkła. Szyjka butelki obleczona jest czarnym kapturem pokrytym srebrnymi literami „V” pochodzącymi od nazwy marki. Środek butelki zdobi ciekawa nowoczesna grafika przedstawiająca drogi rozchodzące się z miasteczka Cigales, wokół którego skupione są winnice. U dołu butelki znajduje się niewielka biała etykieta z nazwą marki i informacjami na temat trunku. 

Opis

Lider hiszpańskiego winiarstwa

Winiarnia El Coto de Rioja powstała w roku 1970 dzięki czterem młodym pasjonatom wina. Od tamtego czasu sukcesywnie zdobywa najbardziej prestiżowe nagrody przeznaczone dla najlepszych producentów winiarskich świata. Produkcja marki ewoluuje i dostosowuje się do najnowszych trendów, lecz nigdy nie rezygnuje ze swojego unikalnego i tradycyjnego charakteru. Dzięki temu dziś znajduje się wśród liderów hiszpańskiego winiarstwa, a trunki marki dostępne są w ponad 70 krajach na całym świecie.

Staranna produkcja

Po zgnieceniu owoców moszcz winny został poddany maceracji wstępnej w kadziach ze stali nierdzewnej w temperaturze 5°C, aby wydobyć z winogron pełny kolor i zachować ich owocowy smak. Następnie moszcz poddano fermentacji w temperaturze 27°C z krótkim, ale częstym przepompowywaniem, uzyskując wino pełne owocowego charakteru i o dobrej strukturze, ale jednocześnie łatwe do degustacji. Po fermentacji wino spędziło 14 miesięcy w beczkach wykonanych w 60% z dębu amerykańskiego i 40% z dębu francuskiego. 

Dania mięsne i sery

Museum Vinea Crianza najlepiej sparuje się z daniami mięsnymi, takimi jak smażona polędwica wołowa z szalotką i tymiankiem lub grillowaną karkówką w marynacie z suszonych śliwek i wędzonej papryki. Równie dobrze posmakuje z tradycyjnymi tapasami na bazie hiszpańskich wędlin – Jamon Serrano, Chorizo czy Salcicion. Serwować w temperaturze 16-18⁰C.

Nowoczesne opakowanie

Wino zostało zamknięte w butelce o klasycznym kształcie, wykonanej z ciemnego szkła. Szyjka butelki obleczona jest czarnym kapturem pokrytym srebrnymi literami „V” pochodzącymi od nazwy marki. Środek butelki zdobi ciekawa nowoczesna grafika przedstawiająca drogi rozchodzące się z miasteczka Cigales, wokół którego skupione są winnice. U dołu butelki znajduje się niewielka biała etykieta z nazwą marki i informacjami na temat trunku. 

Opakowania

poprzednie
następne