Spełnione marzenie założyciela
Marzeniem Giulio Ferrariego, założyciela winiarni, było tworzenie win musujących, które jakością i unikalnością mogłyby konkurować z najlepszymi francuskimi Szampanami. Jego marzenie spełniło się niemalże 100 lat później marka zdobyła tytuł Producenta Roku w prestiżowym konkursie „Champagne and Sparkling Wine World Championships”. Dziś wina z etykietą Ferrari uważane są za jedne z najlepszych win musujących na świecie i za najlepsze spośród włoskich win z bąbelkami.
Klasyka marki
Ferrari Brut to pierwsze wino wyprodukowane i wydane na rynek pod nazwą marki Ferrari. Produkowane jest nieprzerwanie od roku 1902 i jest wyrazem prawdziwej tradycji i wysokiej klasy win musujących marki.
Wino z trydenckich winogron
Owoce wykorzystane do produkcji wina pochodzą z winnic usytuowanych na zboczach, uprawianych w różnych częściach regionu, w gminach Val d'Adige, Val di Cembra oraz Valle dei Laghi. Owoce zbierane są ręcznie na przełomie sierpnia i września a następnie poddawane klasycznej metodzie fermentacji. Po fermentacji wino leżakuje w butelkach na naturalnym osadzie drożdżowym przez co najmniej 20 miesięcy.
Musujące, białe, wytrawne o aromacie jabłek i białych kwiatów
Wino stworzono w 100 % z owoców odmiany Chardonnay. Ma jasno-złotą barwę z zielonkawymi refleksami. Bukiet jest świeży i intensywny, zdominowany aromatem dojrzałych jabłek z nutą białych kwiatów peonii i delikatnym niuansem drożdży. Smak jest doskonale wyważony i harmonijny z delikatną nutą jabłek i wyraźnym aromatem chrupiącego chleba.
Do włoskich przystawek i risotto
Najlepiej sprawdzi się jako towarzysz tradycyjnie włoskich przystawek, takich jak cienko krojona szynka Parma i ser Fior di Latte mozzarella lub dania głównego w postaci serowego risotto z dużą ilością Parmigiano Reggiano. Sprawdzi się także jako dodatek do słodkich deserów, sałatek owocowych, wypieków ze świeżymi owocami i panna cotty.
Elegancka klasyka
Butelka utrzymana jest w klasycznym i eleganckim stylu. Wykonana jest z ciemno-zielonego szkła i ozdobiona została białą wąską etykietą z dużą nazwą wina oraz ciemnym kapturem obleczonym na szyjce ze złotą nazwą marki. Kaptur zwieńczony jest logotypem marki, którym jest herb rodziny Ferrari. Delikatne złote i czerwone detale dodają szyku i odzwierciedlają tradycyjność zamkniętego wewnątrz trunku.